Buble :)

Background :')

Wednesday 28 December 2011

Aku nak kau faham perasaan aku ! bukan maksud aku taknakk layan kau kat FACEBOOK or ape ke . Tp asalkan kau tahu perangai aku , aku tak suke orang yang sensitif macam kau . kau tak faham ape aku rase bler kau cakap aku macamtuhh , aku ade perasaan jgakk dohh . Bukan kau sorang . If kau tak suke kawan dengan aku , cakap ! jangan nak permainkan perasaan aku ! And kau chat dengan aku , tak payahh lahh nak merajuk ke ape . Aku tak suke lahh . If kau nak chat dengan aku make sure kau kene banyak bersabar Coz aku nie suke manja-2 sket bila chat dengan orang AND tak bermakna aku nie SOMBONG . kalau aku SOMBONG  dari aku ADD kau , aku takkan layan , Now you see , I'm not pround of you . Kalau aku tahu kau suke aku , aku akan cube terima kau seandainya . Tp sekarang aku dah tak bermakna bagi kau lagi  ! Dekat mata kau , aku jer yang salah , Kau buat semua betul ! Hmm , takpelahh , aku hanya mampu BERSABAR  . Memang nasib aku macam nie , And lg satu , mana ade perempuan yang tegur laki dulu , nmpak sangat perempuan tuhh yang terheget-2 kat kau .

Don't worry , I'm used to all this . Now i want to forget you  :'< And masalah aku ker or cinta-cintun ker ? aku nak letak kat tepi dulu , Now aku nak focus kat pelajaran dulu , INSYALLAH  . Aku  akan buat terbaik demi mase depan aku nanti :'> Every failure there must be progress , for my future ! No matter what it's you want talk about me ? Important i want focus my first lesson :'>