Buble :)

Background :')

Thursday 26 January 2012

Hi Blog , Asalamualaikum semua :)

Hi , dah lama aku tak update blog , Korang sihat ? Mesty sihat pnyer kan :) coz busy dengan homework aku & dengan sch aku . Hmm , So macam mana sch ? Mesty penat kan , hari-2 cikgu bagi 'HOMEWORK' . Of course lahh . Haha . Tahun nie mcm malas pulakk aku nak active Olahraga , aku pon taktahu , mybe aku nak focus dekat belajar pulakk kot ,  Tahun nie koko aku ambik ape eh ? haha lupe pulakk O.o K dahh ingat , tahun nie macam biasa , kelab and permainan sama jer macam yang dulu . coz unitform jer aku tukar , asyik KRS jer , dah muak aku tengok , takde activiti , asyik kawad kaki jer . tahun nie aku ambik Bomba pulakk , tengok macam ouhkay jer bomba . apa lagi , masuk jer Haha :)

Tahun nie aku malas nakk couple :) hah cakap pasal couple , Teringat pulakk aku kat H , Hmm . I want forget Him :/ But difficult to want to forget him :/ I don't know why i did not forget him , Why ? Tapi aku akan cube lupekan die , ramai lagi laki kat dunia nie . Kenape die jgak yang kau pilih atiqah . Insyallah , I can't forget him . Sebab aku taknak rosakkan hubungan korang , aku taknak ulang kesilapan aku yang dulu :'>

Hey , Hey , Ape sedih , sedih nie atiqah . wakeup atiqah , jangan sebabkan laki tuhh , kau nak bazirkan airmata kau yang berharga tuhh sebab laki macam die , K . aku tak sedih dahh , aku janji aku tak bazirkan airmata aku yang berharga nie sebab laki . Setiap pertemuan pasti ade perpisahannya :') ajal maut jodoh semua ditangan yang maha besar :')