Buble :)

Background :')

Wednesday 8 February 2012

Hi assalamualaikumm blog ,


Sorry dah lame tak update blog , malam nie aku update sebab nak bagi tahu sebab ape aku malas nak couple tahun nie . korang asyik tnyer jer , so aku bagi tahu sekarang . If korang tahu , aku malas nak couple tahun nie sebab aku taknak pelajaran aku merosot lagi , dah lepas biar lepas , aku taknak ingat ape yang dah lepas . buat sakit hati aku jer :/ aku rase couple belum tentu sampai kita tue nanti rite ? kalau ade jodoh , kekal lahh , kalau takde . taktahu nak cakap ape . couple kalau setia takpe jgak . nie main curang-2 pulakk . aduhh .

Aku nak cter pasal W  , aku dah kenal die setahun macamtuhh lahh , rase aku lahh . Kteorang sebenarnya dah pernah couple tp sekejap jer , coz mase tuhh aku PMR die pulakk SPM . Biase  lahh . Tension , masalah family , exam nak dekat . macam-2 masalah die . tp asalkan korang tahu die baik sangat , walaupun die pernah sakitkan hati aku . tp aku redha jer , mybe aku dengan die takde jodoh . so lama-klamaan aku boleh lupekan die . Kadang-2 teringat jugak kat W, ape lahh die buat sekarang kan ? Tp tak gune jugak kte ingat kat orang yang dah lupe kte kat sini . Tak pasal-2 kte ade hati lagi kat die  , hihi .

Sumpahh aku rindu kat W , tp aku tak ley sayang dan rindu die macam dulu . nanti tak pasal-2 awek die marah aku . Haha , If korang tahu , W adalah orang terakhir aku couple . Die ex yang terakhir . Semuanya tentang die . aku ingat lagi First-2 kteorang couple . first aku couple dengan W sekejap jer , Korang nak tahu brpe hari . tak sampai seminggu . 4 HARI jer wehh . Tp aku bersyukur sebab aku sempat rase kasih sayang die kat aku :) after that die minta couple balik , serius aku happy gile Walaupun sekejap . Second kteorang couple 17.7.2011 break 14.8.2011 . see aku ingat lagi tarikh terakhir aku couple and break dengan die .  nak buat macam mana takde jodoh . terpakse lahh aku terima . 18.8.2011 , aku PMR . tension gile aku time tuhh , dah lahh baru lepas break . tak sampai sebulan . lagi  brape hari jer aku dengan W nak cukup sebulan , Tp nak buat macam mana jodoh tak panjang . redha jelahh :/  Dari situ lahh hati aku tertutup tuk semua laki termasuk H . Aku taknak dikecewakan lg . Aku rase macam diri aku nie dipermainkan . Macam aku takde perasaan pulakk. macam tuhh lahh cter aku dengan W
.

 .